عکس های کمرپشت
نوشته شده توسط : ذوالفقار کاظمی





:: موضوعات مرتبط: عکس ها , ,
:: برچسب‌ها: سه خط طلا , کمرپشت , روستای کمرپشت , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1434
|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بچه محل در تاریخ : 1391/9/17/5 - - گفته است :
سلام سالار خیلی حال کردم دمت گرم من هم سوادکوهی هستم پالندیم.ایمیل و ادرس وبم رو برات گذاشتم

/weblog/file/img/m.jpg
naser rostamy در تاریخ : 1391/6/12/0 - - گفته است :
باسلام و تشکر :
پیشنهادمی شود سایت را با مطالب و عکسهای حداقل بصورت فصلی به روز نمایید.

/weblog/file/img/m.jpg
lsu,n در تاریخ : 1390/2/31/6 - - گفته است :
خیلی جالب بود خیلی حال کردم خونه ما پشت خونه پرفسوره از اینور یه عکس بگیر به وبلاگ من سری بزن خوشحال میشم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: